31 december 2010

Intervju med Gröne Bugg

  - Hej, Gröne Bugg! Jag hade lovat att intervjua er. Du kanske vill berätta litet om dina intressen för dem som läser bloggen.
  - Ja gärna. Mitt största intresse är faktiskt blommor. Jag älskar rosor. Det är litet tråkigt på vintern när det inte finns några blommor ute. Mitt tips för heminredning är att man kan ha tygblommor.
  - Man kan köpa blommor och ha inne. Jag såg faktiskt rosor idag.
  - Men varför köpte du inte några då? Tyckte du det var för dyrt?
  - Nä, jag glömde bara. Skulle köpa litet mat först, och sen glömde jag att gå tillbaka till blommorna.
  - Det var väl litet dumt.
  - Ja, det har du alldeles rätt i. Men jag går inte ut en gång till.
  - Okej då. Tur att vi har våra tygrosor.

Nästa gång ska jag intervjua Röde Bugg och fråga litet om inspelningen av grodboken.

7 kommentarer:

  1. Vi tycker också om blommor. Ringblommor är godast.

    SvaraRadera
  2. Lillbuggen har varit i min klädlåda. Stora buggen fixa ordning.

    SvaraRadera
  3. Jasså det var busigt av lillbuggen.

    Men ordentligt av stora buggen.

    SvaraRadera
  4. Jag skall hälsa från Nisse som är vår katt, att han tycker buggarna verkar vara intressanta objekt. Nisse skall skaffa sig ett eget konto

    SvaraRadera
  5. Det låter som om det är bäst att buggarna inte följer med till Silvergatan.

    SvaraRadera
  6. Vi ska också städa i våran klädlåda idag.

    SvaraRadera
  7. Jag vill att det ska vara sommar nu. Då ska jag toka till det. Å bada.

    SvaraRadera